was successfully added to your cart.

Cart

ולנטינה פייקובה לוין – ex AddedValue

By March 15, 2021Uncategorized
ולנטינה פייקובה לוין

ולנטינה פייקובה לוין

Director of People at Mixtiles

זמן קריאה: 5 דקות

 ולנטינה פייקובה לוין
Director of People at Mixtiles
ex AddedValue

ולנטינה, ספרי קצת על עצמך?

דירקטור HR בחברת Mixtiles. הצטרפתי כשהיינו עשרה עובדים, והיום אנחנו כמעט שישים בארץ. אני אמא לאריקה בת 5 ובת זוגו של יונתן שעובד כמוביל מובייל בחברת Monday.

איך הגעת לאדד וליו ולמה?

הגעתי מהמלצה של חברה טובה. התאהבתי בחברה מהרגע הראשון…הרבה ממה שאני היום זה מאדד וליו. עזרתי להרבה סטארטאפים מהממים בגדילה שלהם, ועד היום אני בקשר עם הרבה אנשים מקסימים ומוכשרים משם. אין ספק שזה תרם רבות לנטוורקינג שלי..

איך היתה התקופה ולאן עברת משם?

אדד וליו היו כמו משפחה בשבילי. הם ליוו אותי בחיים המקצועיים וגם האישיים. ילדתי את בתי בזמן שעבדתי שם, וקיבלתי המון תמיכה מכל כיוון אפשרי. 
לאחר שסיימתי עברתי לחברת WeWork, הצטרפתי ממש בהתחלה כדי להקים את מרכז הפיתוח בישראל.

ספרי קצת על התפקיד שלך ב WeWork 

גדלנו מ-30 עובדים ל-200, התמודדתי עם המון אתגרים בסביבה משתנה, בסקייל משמעותי. הכרתי אנשים שהם חברים לחיים וקולגות.

כשעבדת ב WeWork התחלת לעבוד עם אדד ווליו כלקוחה. ספרי קצת על החוויה להיות מהצד השני?

כשעלה הצורך בעזרה ישר חשבתי על אדד ווליו. היינו צריכים לגדול מהר ולא היתה לי יכולת לגייס מגייסת פנימית ולהכשיר אותה מהר. הכרתי טוב את הפתרון, וידעתי שהמגייסות הכי טובות עובדות שם. עבדנו בקצב מטורף עם מגייסת וסורסרית שעזרו לי להביא את WeWork לרמה הבאה בגיוסים.

הצלחה משותפת שאת זוכרת? 

לאחר חודשיים של עבודה משותפת, אדד ווליו כבר היו חלק בלתי נפרד מהחברה. המגייסת עבדה עצמאית מול המנהלים מגייסים, וגייסה משרות שהייתה אחראית עליהם. היא הביאה איתה את הקשרים של אדד ווליו, מתודולוגיות סורסינג וגיוס מרשימות. בשיתוף פעולה מעולה הגענו לעשרה גיוסים בממוצע של טאלנטים חזקים בחודש, רק שתינו ביחד.

מתי התחלת לעבוד בMixtiles ובאיזה תפקיד? 

ב 2018 קיבלתי הצעה שלא יכולתי לסרב לה. שוב להקים מאפס HR והפעם בסטארטאפ קטן. תפקיד הכולל ליווי עובדים, מנהלים, תהליכים, וכמובן גם גיוס.

מה האתגר הכי גדול שאת מתמודדת איתו כיום בMixtiles?

אנחנו מתמודדים ב”מלחמה” על טאלנטים כמו רוב החברות הכי טובות בשוק. המועמדים שמקבלים אצלנו הצעות מחזיקים במקביל בהצעות מפייסבוק, גוגל ומהסטארטאפים הכי מצליחים בארץ. 
אנחנו עדיין בבנייה של גרעין החברה שעליו לא מתפשרים.
האתגר השני הוא לספר למועמדים על סטארטאפ קטן יחסית, בלי ברנדינג בישראל, עם פאונדרים שיודעים לחלום בגדול ולא להתפשר. ושאלת מיליון הדולר-  למה חברה שמייצרת מוצר פיזי בתחום עיצוב הבית, צריכה טכנולוגיה? כי יש לנו סקייל מטורף שרק טכנולוגיה יכולה לפתור!

ספרי קצת על העבודה המשותפת שלך עם אדד ווליו בMixtiles?

התחלנו מעבודת סורסינג, שהייתה סופר איכותית, ולא מזמן הצטרפה גם מגייסת שעובדת על המשרות הכי מאתגרות. רעות תפסה פיקוד מהיום הראשון,  ומהר מאוד השתלבה בצוות, הכירה ויצרה תקשורת מעולה עם כל המנהלים המגייסים, קלטה תחומים חדשים באופן כזה שאפשר לה לייצר פייפליין איכותי לתפקידים מורכבים ומיוחדים.

מה הכי חשוב לך בבחירת ספק בתחום הגיוס כשאת יוצאת למהלך כזה?

לא רק “שירותי גיוס ונסיון”, אלא גם התמיכה של הספק למגייסת  מאחורי הקלעים, נטוורקינג רחב,  והכי חשוב שחקני נשמה- לגייס כאילו הם מגייסי אינהאוס בחברה. להיות advocate של הלקוח החוצה. עם כל מגייסת או סורסר שעבדתי איתו באדד ווליו חוויתי הצלחה, ולכן זה סיסטם, ומבחינתי חותמת של איכות.