was successfully added to your cart.

Cart

אתגר בפרויקט סורסינג בחברת מאנדיי.קום

נכתב על ידי דנה לוגובואי

Head Hunter & Sourcing Specialist at AddedValue

אם אתם חיים ונושמים את עולם ההייטק בישראל, אין מצב שפספסתם את monday.com.

monday.com (או מי שזוכר אותה בשמה המקורי: daPulse) היא חברת סטארטאפ ישראלית שפיתחה מוצר במודל SaaS (תוכנה כשירות) – פלטפורמת אפליקציות אינטרנט ומובייל לניהול משימות.

הצורך בפלטפורמה מסוג זה גדל משמעותית, במיוחד בימי הקורונה, וכיום למאנדיי.קום יש מעל ל-100,000 לקוחות! המוצר של מאנדיי כייפי וידידותי למשתמש בצורה בלתי רגילה ולכן הצמיחה בתקופת הקורונה הייתה צפויה ונערכו אליה בהתאם.

הצטרפתי למאנדיי לפרויקט סורסינג לפני כחצי שנה ושיתוף הפעולה איתם הוא חוויה מקצועית, חברתית ואישית מדהימה. אני זוכה לעבוד בצמוד לגל, HR Recruiter במאנדיי, שהיא פרטנרית אמיתית שניתן להצליח ולכבוש עמה כל יעד! יחד אנחנו מאתרות אנשים כישרוניים שיצטרפו לצוות הפרטנרים המנצח במאנדיי.קום. ביחד עבדנו על למעלה מ-10 משרות בצוות הפרטנרים בלבד, ביניהן Channel Partner Managers, אנשי הדרכה, יועצים, אנשי פיתוח שותפויות טכנולוגיות, אנשי כתיבת תוכן ועוד.

אחד מאתגרי האיתור שהתמודדתי מולם היה במהלך עבודה על משרת Channel Partner Manager East Europe. אחד הקריטריונים החשובים בתיאור המשרה היה לאתר דובר/ת רוסית ברמת שפת אם. בשלב בו הרגשתי שפעולות הסורסינג מתקרבות לידי מיצוי וכי פייפ המועמדים מצטמצם משמעותית, החלטתי להשתמש בתוסף שהאמנתי שיכול לסייע לי ליצור פייפ של מועמדים איכותיים וחדשים לחלוטין.

Data Miner הוא תוסף דפדפן של Chrome המשמש לחילוץ מידע שימושי מאתרי אינטרנט. באמצעות הפלאגין של הדפדפן ניתן לקבל נתונים מאתרים ולייצא אותם לגליונות של Excel או Google Sheets. הרעיון שלי היה לאתר מאגר מידע של שמות רוסים נפוצים ולייצא את המאגר לקובץ Excel וכך ליצור בזריזות סטרינג שמות ארוך בו אוכל להיעזר גם בחיפושי X-RAY בגוגל וגם בחיפוש מותאם בתוך לינקדאין. בעזרת הפעלת התוסף הצלחתי לאתר פרופילים חדשים שלא עלו בתוצאות חיפוש קודמות שביצעתי, שכן הגעתי לפרופילים שלא בהכרח ציינו את השפה רוסית בפרופיל שלהם אבל הם כן דוברי רוסית.

בחודשים האחרונים מאנדיי.קום השיקה את Work OS, פלטפורמה שתאפשר ללקוחותיה לפתח אפליקציות על גבי התשתיות שלה. זהו מהלך מדהים שעתיד לשנות את פני החברה ואני מצפה בקוצר רוח לקראת עבודת הסורסינג המהנה!

  Monday.com והנה כתבה למי שרוצה לקרוא עוד קצת על